nuffnang

Friday, 17 April 2015

Ada sesuatu tentang aku

kalian, pernah tak bila buat sesuatu kerja tetiba mata mengantuk ? kalian jika ada yang sedemikian, kita geng !!! kah !

tau tak, aku kan bila buat sesuatu kan mesti aku selit dengan kerja lain . macam sekarang kan, patut nya aku siapkan esaimen kaunseling . dek kerana aku tak de idea nak buat esaimen, maka aku pilih untuk taip entry. tak pe kan?

jadi kan, aku nak bagitau orang seperti aku adalah sangat special. aku mampu untuk buat dua kerja dalam satu masa. jom beramai-ramai berikan aku tepukan gemuruh untuk satu sikap aku ini

tahu tak, dah seminggu aku ada kat kampung sebab cuti midsem. tahu tak, dalam seminggu cuti midsem tak rasa pn cuti sebab kena siapkan esaimen yang bertingkek-tingkek. tahu tak, baik tak payah cuti kalau macam ni. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

tanpa pendahuluan dan juga penutup entry aku ini, maka aku sudahi dengan bye2





true,

No comments: