nuffnang

Friday, 19 December 2014

Mecca

first day study week . maka bermula sudah perjalanan aku  untuk mengisi masa yg berbaki selama dua minggu untuk refresh balik apa yg aku belajar selama 1 sem ni . refresh kah? atau loading? -_-

jadi, disebabkan kebosanan yg amat sangat, housemate sume dah pakat balik hometown, maka aku disini mengalami tahap keboringan yang melampau. jadi, aku jejakkan kaki ku ke library USIM mengisi waktu 24 jam ni. harapnya dengan wifi free ni dapat la masa 24 jam berlalu dengan cepat. boring gila k!

so, dapat wifi free aku bukak whatsapp family di hometown. cousin aku yg pegi Mecca baru2 ni dengan family dia kirim picture diorang waktu kat Mecca. Oh God, bila pulak aku nak sampai. Cousin aku tu sama baya je dengan aku tapi untung kan dia, muda2 dah dapat pi Mecca.Tak pelah dah rejeki dia kan?

maka, disebabkan wifi laju tahap kilat so aku nak upload picture diorang kat sana. sebagai hadiah, jangan di lupa ya ole-ole untuk gue. kikiki

                                                     










No comments: