nuffnang

Tuesday, 12 August 2014

alhamdulillah

firstly , aku memang nak memanjatkan kesyukuran sebabnya finally blog aku sekarang dah kemas . dah ade side boarderrrrrr . alelele . comey comey gitu . comey comey gitu . hari-hari kalau boleh nak jenguk blog aku . ekekeke .

dua malam ok I renovate blog ni , tambah zin , buang tiang , sambung dapur and so finally yeayyy menjadi lah sudah blog cik diari yang sangat awesome ni . som som som AWWWWWW . maka , dengan itu , aku rasa nak ajak ramai-ramai orang orang kampung aku bersorak di atas kegemilangan dan kecemerlangan ini 

oleh itu , entry aku pon mula lah nak menjadi skema . hah , masa aku duk renovate blog kan , elok pulak internet buat hal . kejap dapat connect , kejap tak dapat . ei geram pulek kite . masa aku nak edit blog tu laa dia nak buat perangai . sakit hati ye ! sila ambil perhatian . sakit hati ! rasa nak je baling laptop ni woi

apa dah tu lupa dah . haaa , thanks ya dekat blog Lyssa Faizureen sebab dah banyak kali bantu aku secara langsung atau tidak . dengan ini , saya mohon Lyssa Faizzureen akan baca entry aku yg ni . haha . Lol

ok , ngntok . papaiiii

No comments: