nuffnang

Thursday, 12 June 2014

Bawal going to Shawl

Alhamdulillah balik jew exam research metod tadi , aku keluaq awai nak mampus . Dah , tak payah nak buat muka shocked sangat ! Aku keluaq awai pasai aku tak boleh jawab . Stress sial !! Ah malas aku nak hingat balik apo aku jawab tadi , yang penting focus dekat 4 paper lagi . Balik tadi , pegi buat test blood sebab aku bleeding . Maaf , maaf . Bleeding tanpa bapak okay ?? Jap , aku rasa macam merapu dah jauh sangat ni .Majlis Mohon Setopppppppppppppp !

Balik tadi , otak tengah stress teruih dapat idea nak buat tutorial tudung ikan bawal jadi tudung sardin . Mengarut ! Jadi shawl . Model tu haruslah aku ~



First , Uolls kena belit pakai bawal . Uolls belit tudung kasi jadik macam dalam gambar atas tu okay . Selain dari tu , harap maaf . Tudung hang takkan jadi . Sekian !

Dah ? Next , Uolls belit yang panjang tadi lompat atas kepala . Macam aku buat tu okay , belit jee . Jgn pandai2 nak gantung pulak

Then , sila kemaskan bahagian atas kepala tadi . Pin lagi kemas . Uolls pakai kerongsang pon boleh tapi serius aku tak tipu, Uolls akan nampak sangat Hodoh . Hahahahaha (tiada unsur2 penipuan di sini)

Inilah cara Uolls nak pin tudung tu ye , belit bagi kemas sikit taw . Kangg kena tiup angin tak pasai2 tudung hang melambung

Tadaaaaaaaa ~ Hampir siap . Lepas pin tadi, Uolls kemaskan yang belah belakang biaq jadi bentuk V okay . Nak jadi ustazah macam aku , labuhkan bahagian depan tadi okay 

Daeebakkkk camerawoman aku . Dari depan inilah hasilnya

Dah siap . Comel tak kite ? Hahahahahahahahahahahahaha



Itu saje aku nak post . Aku dah ghajin nak update blog . Yeayyyyyyy , satu perubahan yang sangat hebat !

No comments: